Avatar billede gerhardpet Seniormester
25. april 2023 - 10:34 Der er 3 kommentarer

info på fotos

Jeg er vant til at jeg på mine billeder i google fotos kan se en række oplysninger (hvornår billedet er taget, kamera etc. etc.) Det har jeg problemer med at gøre på min tablet. Nogle gange kommer info frem, når jeg bruger finger touch, men det er ustabilt. Er der nogen, der kan hjælpe mig med det?
Avatar billede INK Ekspert
25. april 2023 - 13:30 #1
På min iPad stryger jeg blot billedet opad, så står alle oplysningerne der. Burde virke også på en Android tablet, men det kan jeg ikke efterprøve.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
25. april 2023 - 14:29 #2
Hej. Det var lige det, jeg skulle bruge. Hvor er det enkelt, når man ved det, og det gør jeg nu - mange tak
Avatar billede kurtba Ekspert
25. april 2023 - 22:18 #3
Husk at markere indlægget fra ink som løsningen, så andre kan se, at der er en løsning på problemet, samt hvem der kom med det.
Endelig kunne du lige skrive om det var en ipad eller en android tablet du brugte.