Avatar billede ZeBa Ekspert
29. april 2023 - 22:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Log ind med din Google-konto

Hver gang jeg åbner Thunderbird kommer der en skærm, hvor jeg kan logge ind på min Google konto.
Men jeg er ikke spor interesseret, vil bare gerne have det lort nedlagt
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2023 - 00:24 #1
Hvis du benytter Google mail via Thunderbird, kan du bare afinstallere Thunderbird.

Du kan altid tilgå Gmail herfra:

https://mail.google.com/

🙃 Det er mit femøre her.
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 00:47 #2
Jeg bruger Thunderbird, men hvorfor opfører den sig pludselig sådan?
Avatar billede valby Ekspert
30. april 2023 - 16:58 #3
Sådan skal Thunderbird kun opføre sig, når man lige har oprettet en ny konto, ellers ikke. Jeg foreslår, at du med RevoUninstaller, eller lignende, helt afinstallerer Thunderbird og geninstallerer. Det er jo ikke det store arbejde.
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 18:18 #4
Ok, men hvorfor kan Thb ikke afinstallere sig selv?
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. april 2023 - 21:26 #5
Det hjalp ikke, jeg får stadigvæk den skærm

https://ibb.co/Bs3zvjm
Avatar billede valby Ekspert
01. maj 2023 - 02:41 #6
Det er dog besynderligt. Må indrømme, at det forstår jeg ikke.
Når man bare afinstallerer et program, bruges programmes af installation, og det efterlader en del filer, Det kan man se, når man bruger Revo, som renser op,
Hvis man ikke får renset op, kan der gå kuk i en ny installation. Derfor skal man også sørge for, at der ikke oprettes et gendannelses punkt. Hvis der er flueben der, så skal det fjernes.
Avatar billede ZeBa Ekspert
01. maj 2023 - 03:44 #7
Men det gik MEGET hurtigt med at instlllalere igen ?
Avatar billede valby Ekspert
01. maj 2023 - 18:53 #8
Ja!
Avatar billede ZeBa Ekspert
01. maj 2023 - 22:46 #9
Så jeg tænker på, om den har været rigtig afinstalleret
Avatar billede valby Ekspert
02. maj 2023 - 02:02 #10
Netop! Jeg ville selv installere programmet, derefter afinstallere med Revo, uden geninstallerings punkt, og så en ren installation.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. maj 2023 - 23:53 #11
Var inde omkring min it-reparatør, som fixede det. Ved ikke, hvad han gjorde.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. maj 2023 - 23:55 #12
Men tak for alle kommentarerne.