Avatar billede Kenneth Kirsgart Juniormester
02. maj 2023 - 16:31 Der er 1 løsning

Familiestyring

Hej!

Jeg har nulstillet min gamle Iphone 11, og oprettet en google konto til min søn.

Jeg har opsat telefonen som forældrestyret og tilføjet google kontoen til Family Link.

Nu har jeg prøvet utallige ting, for at få lov til at downloade en app, men der sker intet. Jeg får ikke engang en forespørgsel på min egen mobil.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Kenneth Kirsgart Juniormester
02. maj 2023 - 20:13 #1
fandt ud af man skal omdøbe begge enheder under Indstillinger > Generelt > om

Og det er rigeligt med at tilføje et mellemrum, derefter modtager forældreenheden notifikationerne igen.