Avatar billede petert Forsker
07. maj 2023 - 10:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

omdøbe mapper i outlook 365

spm 1.
Hej jeg har 3 forskellige mailkonti alle imap
Hvordan kan jeg omdøbe nogle af mine mapper ?
nogle mapper kan omdøbes andre kan ikke. ?
eks i en konto hedder mappen Drafts og Trasch i en anden konti kladde og slettet post.
Hvor ændre jeg dette ?
spm 2
Jeg kan tilgå mine mail konti på flere pc.( alle har outlook 365) hvis jeg laver nye mapper på en pc, hvordan sikre jeg at denne mappe + indhold, også er med på de 2 andre pc jeg kan se mail på. ?
På forhånd tak for hjælp
Avatar billede supportsiden Professor
07. maj 2023 - 11:30 #1
I normal "Exchange Online" MS egen mail-løsning, vil man ved et login til webmail, konne bestemme sprog og dermed std. mappenavne. Måske det kan hjælpe dig ?
Du nævner ikke hvilke mailtjenester du bruger.
Med hensyn til nye mapper, burde de kunne tilgås fra andre klienter da IMAP foregår på mailserveren, ikke klienten, hvilket er fordelen mod POP3
Avatar billede petert Forsker
26. november 2023 - 06:28 #2
Tak for hjælpen, undskyld jeg har glemt at lukke spørgsmålet. Det er ikke aktuelt mere.
mvh
Petert