Avatar billede knuldefar1942 Forsker
07. maj 2023 - 12:48 Der er 5 kommentarer

tv og spillemaskiner

der er ikke sinal på mit tv og den visser ik kanaler der er heler ik på wii men p¨å plastison det er ert grundi tv der må ligge en feljl i instilinger ?
Avatar billede frem-ad Professor
08. maj 2023 - 07:38 #1
Panasonic har en gang imellem (en gang om året) hvor den ikke kan finde noget som helst, og der er ikke andet ind og gendanne til fabriksinstillinger og lave installationen forfra.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
08. maj 2023 - 10:03 #2
det ved jeg ike hvor jeg gør mem plasition køre findt på hdmi s wii køre heller ik
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
08. maj 2023 - 15:48 #3
reset af tv har jeg prøvet mren igen kanalrer det er kun min plastion der køre har du en løsing
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2023 - 16:40 #4
Kontakt support der, hvor du har dit tv-abonnement - så må de måle igennem, og guide dig frem til opsætningen (evt sende en mand ud for at reparere et kabel)
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
08. maj 2023 - 20:00 #5
jeg har fået sinal på tv men ikke min wii