Avatar billede Uvanga Ekspert
10. maj 2023 - 21:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

nginx dukker pludselig op når jeg klikker på hjemmeside??

Ud af det blå kom der pludselig en meddelse om nginx. Det sker når jeg trykker på et ikon jeg har lagt i favoritlinje. Samme hjemmeside kan jeg tilgå uden nginx popper op, hvis jeg skriver adressen i adresselinje.
Så spørgsmålet er, hvorfor dukker nginx pludselig op? Den dukker kun op på den ene hjemmeside. Er der nogen forklaring på det, og skal jeg foretage mig noget?
Se vedhæftede billede af nginx:
https://ibb.co/dM9S2kD
Avatar billede falster Ekspert
11. maj 2023 - 00:08 #1
Avatar billede Uvanga Ekspert
11. maj 2023 - 20:52 #2
Tak for info. Det ser ud som om nginx er en ok funktion 👍