Avatar billede knuldefar1942 Forsker
11. maj 2023 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

tv

philips tv står på tysk 1 når man skiter kanal går tv på dtv

2 wii  ikke sigal på
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2023 - 13:08 #1
du kan sortere tv-kanalerne efter eget ønske - der er vejledning i manualen.
det er noget med at trykke på 'LIST' på fjernbetjening, og der vælge favoritter, og husk at være på favoritter når du har valgt og sorteret kanaler og så afslutte med klik på LIST en gang til.

wii kender jeg kun af navn, så der kan jeg intet.
Avatar billede puren Ekspert
11. maj 2023 - 14:22 #2
0# prøv lige at sætte dig i vores sted og følg de 3 smiple råd

1.
Styr på kategorien: Sørg for at vælge den korrekte kategori. Driller din PC, så tænk over om det er hardwaren eller softwaren som kunne være problemet.

2.
Vælg en præcis overskrift: En god overskrift indeholder problemet og evt. en ekstra information. Er der problemer med dit wifi derhjemme, så kunne overskriften lyde Ingen wifi med Linksys WRT-54G router. Undlad at bruge udtryk som Hjælp!!!! eller lignende, det virker bare forstyrrende og giver ikke ekstra opmærksomhed.

3.
Beskriv dit problem så præcist som muligt: Jo bedre du er til at beskrive dit problem, jo bedre hjælp vil du kunne få. Har du f.eks. allerede genstartet din computer, geninstalleret Windows eller lignende, så skriv det. Husk også at få detaljerne med, f.eks. om der er tale om en iPhone 4S eller 6 eller en internetforbindelse fra TDC eller Telia.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
11. maj 2023 - 18:09 #3
fejl på tv er løst mangler et signal på wii