Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2023 - 21:41 Der er 4 kommentarer

Google maps

Når man måler en rute mellem to byer i et angelsaksisk land, opgives distancen i miles - men man kan så ændre den til kilometer.
Men er det virkeligt ikke muligt at få den til altid at opgive i km. uden at man hver gang skal ind og ændre det?
Avatar billede puren Ekspert
11. maj 2023 - 22:16 #1
ja den er svær, måtte ud i div. udkanter af internettet men fandt noget der hedder google og så prøvet jeg der og det virket i første hug

https://www.groovypost.com/howto/switch-labels-from-miles-to-kilometers-in-google-maps/
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2023 - 22:49 #2
Ja, men du skulle måske have læst det jeg skriver. Så ville du forstå, at det ikke løser problemet.
Avatar billede Erik K Ekspert
11. maj 2023 - 23:13 #3
Hvis du nu læste det, der står i linket fra Puren.....så ville du forstå, at du kan finde svaret deri.
Du oplyser ikke hvilken enhed du bruger.

På en mobil/tablet kan du låse Maps til kilometer

På en PC kan du ikke.
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2023 - 23:39 #4
suk