Avatar billede Steen Novice
12. maj 2023 - 10:54 Der er 6 kommentarer

Har abonnement på Bullguard antivirus

Har abonneret på Bullguard antivirus i en del år, nu kan jeg ikke finde det på min laptop og jeg ved at have betalt for abonnement for hele 2023. Norton pupper op og meddeler at jeg skal abonnerer, ved nogen hvad der sker?
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. maj 2023 - 13:30 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2023 - 13:40 #2
Hvis Norton har overtaget Bullguard og du har betalt for antivirus hele året her, bør de jo automatisk tilbyde dig at du kan bruge Norton resten af året. Jeg kan ikke andre løsninger da de overtager fra Bullguard.
Hvis ikke de tilbyder det vil jeg mene du har ret til at få restbeløb tilbage og selv vælge hvilken usbyder du ønsker.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2023 - 13:46 #3
Avatar billede Steen Novice
12. maj 2023 - 15:12 #4
Problemet er at jeg ikke kan ringe til dem, ej heller skirve, har forsøgt begge dele, men der er kundedistanmce som en offentlig virksomhed, så meget vanskeligt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. maj 2023 - 15:57 #5
Det passer ikke at der kun er kundeassistence til en offentlig virksomhed. Hvis det var tilfældet, tror jeg ikke at mange ville vælge Norton.

Linket herunder

https://support.norton.com/sp/da/dk/home/current/contact?client=norton&inid=nortoncom_nav_support_products-services%3Aoverview&q=sopport&site=nrtn_en_US&x=31&y=15

Klik på "Mit emne står ikke på listen ovenfor"
Klik på "Jeg har stadig brug for hjælp"
Klik på "Fortsæt som gæst"
Nu kan du vælge mellem "Support via chat" eller "Telefonsupport"
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2023 - 16:36 #6
#4 Kan du ikke få aktiveret Norton på laptop ved hjælp fra vejledningen i #3?