Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
12. maj 2023 - 19:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dobbeltklik på en knap i Visual Studio -> destination i codebehind

Som jeg husker det, var det tidligere sådan, at når man dobbeltklikkede en knap i .aspx, så blev man ført til STARTEN af subben i codebehind. Jeg bruger Visual Studio Community 2022 og her føres jeg til SLUTNINGEN af subben, hvad jeg finder irriterende.
Er det normal funktionalitet eller kan det indstilles?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
25. maj 2023 - 15:40 #1
Når man har dobbeltklikket og er kommet ind i codebehindkoden, så ser det ud til, at man kan bruge ctrl-pil op for at komme til begyndelsen af koden.
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
25. maj 2023 - 15:40 #2
Løsning markeret