Avatar billede Patrick von Essen Praktikant
17. maj 2023 - 16:47 Der er 4 kommentarer

Problem med 110 cc atv

Jeg har en atv som jeg har fuld renoveret men er dog støt på et problem og det er at atv ikke starter. Der kommer benz ned til karburatoren og der er også benzin i bundkaret men når man prøver at starte den så suger den ikke benzin ned til stemplet så jeg ved ik lige hvad problemet kan være. Om det er en fejl ved karburatoren eller om det er et dårligt stempel er dårlige ventiler så der ikke er nok kompression eller noget andet. Så skriv gerne hvis du har nogen ide om hvad problemet kan være. Og vil også lige sige at den har været startet 2 dage før problemet hvor jeg kom til at lade den køre med choker i ca 30 sekunder før den døde ud og kunne ikke slukke den for der var noget galt med tændings låsen og tænkte ikke lige på at hive tændrørs hætten ud da jeg stod der og gasen var fuld åben fordi den var monteret forkert.

Tak på forhånd :D
Avatar billede puren Ekspert
17. maj 2023 - 17:23 #1
der er nok mere hjælp at hente på https://www.scootergalleri.dk/forum
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2023 - 20:15 #2
Er du sikker på der er tænding på den?
Du skriver benzin i bundkar så jeg tænker det er 2 takt motor?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
18. maj 2023 - 09:00 #3
Benzin i bundkar. Menes der svømmerhus?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
18. maj 2023 - 09:07 #4
Hvis det er en totakt motor med olieblandet benzin, vil kørsel med choker i 30 sekunder give tilsodet tændrør.