Avatar billede PGFfyn Mester
24. maj 2023 - 16:33 Der er 2 kommentarer

Edge

Hej.
Skal indrapportere til Virk.dk - opfølgning på faste omkostninger Covid 19 - og kan ikke vedhæfte flere filer ad gangen med CTRL SHIFT og Ctrl +A - kun 1 fil ad gangen - og det kan jeg i andre situationer, f.eks. i g-mail.
Er Edge sikerhed strammet for hårdt op i min installation, og hvordan får jeg løsnet op?
Virk.dk fortæller mig at det er et lokalt problem på min PC, og anbefaler næsten at jeg bruger Googles Crome.
Er der nogen løsning med Edge eller skal jeg skifte til Crome?
Installation er Windoiws 11, og opdateret Edge.
NB: Ville helst vedhæfte en mappe med de 38 filer, men det er vist slet ikke muligt, end ikke i G-mail.
Mappen står som ReadOnly, og det lader sig ikke fjerne.
Venlig hilsen
Povl
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
24. maj 2023 - 18:23 #1
Accepterer virk.dk en zip-komprimeret mappe?
Avatar billede supportsiden Professor
24. maj 2023 - 20:13 #2
Tøm cache
Prøv i private mode - det kan være et plugin, f.eks. Antivirus eller lign.
Der burde ikke være den store forskel på Chrome og Edge da de har samme "motor"