Avatar billede ZeBa Ekspert
26. maj 2023 - 23:12 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Flytning af filer fra Android til PC

Jeg har af en eller anden grund afinstalleret phototransfer påmin pc - har den på min android.
Nu vil jeg så gerne installere den igen, men når jeg klikker "Hent i store-appen" på nedenstående sker der intet.
Hvordan kan jeg ellers overføre filer fra Android til PC og omvendt?
https://apps.microsoft.com/store/detail/photo-transfer-app-photos-videos/9NV9H1B7XKJM?hl=da-dk&gl=dk&cid=msft_web_chart&activetab=pivot%3Aoverviewtab&rtc=1
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2023 - 11:53 #1
Normalt når man tilslutter en telefon til pc bliver man på telefon promptet om man vil give tilladelse til at vise filsystem på pc. I denne computer kan man så ud over diske på pc også se Android telefon og der finde billed mappen. Billeder kan så kopieres og sættes ind i den mappe man ønsker.. Begge mapper åbnes og ligger på proceslinjen og man vælger sæt ind i mappen.  Jeg har aldrig brugt automatiserede overførsels programmer. Men det er jo så måske fordi jeg aldrig gemmer personlige filer på c drevet.
Avatar billede eurositi Ekspert
27. maj 2023 - 12:18 #2
Som regel hedder mappen med billeder og videoer "DCIM"
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2023 - 13:03 #3
#2 nemlig👍
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2023 - 07:38 #4
Hopper af tråden her.
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. december 2023 - 06:12 #5
Tak for hjælpen :))
Avatar billede 220661 Ekspert
06. december 2023 - 08:42 #6
Velbekomme :-)