Avatar billede ZeBa Ekspert
26. maj 2023 - 23:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Facebook - logge på

Jeg bliver fandme sindssyg!!!!!!!!
Nu er det tredje problem i dag - i går var der osse 3.
Jeg har installeret Bitdefender, og det er vist den, der har slettet  eller ændret alle mine paswords og lavet meget andet.
Jeg har to profiler på Facebook, og den ene kan jeg godt logge ind på, men uanset hvad jeg gør for at logge ind på den anden, så havner jeg på den første.
Hvad helvede skal jeg gøre???
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. maj 2023 - 23:53 #1
Ja undskyld mit sprog men jeg er sgu lige ved at køre ud på psykiatrisk skadestue.
Jeg oplever 2-3 problemer med min pc, min android eller mit kamera HVER ENESTE DAG!
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. maj 2023 - 23:56 #2
Hvis jeg skriver mail adressen til min nye profil og password, så logges jeg ind på den gamle
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. maj 2023 - 00:33 #3
Har løst problemet
Avatar billede fase Professor
27. maj 2023 - 12:07 #4
Og løsningen er. Måske kan din løsning hjælpe andre.
Avatar billede supportsiden Professor
27. maj 2023 - 14:57 #5
Bitdefender laver ikke om på kodeord, den sletter måske cachede kodeord (alt efter installationvalg)
Husk at sætte dine FB konti til to-faktor, det er god sikkerhed :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. maj 2023 - 15:16 #6
#4: Aner ikke hvad der skete
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. maj 2023 - 15:16 #7
Hvad betyder det: Husk at sætte dine FB konti til to-faktor, det er god sikkerhed :-)
Avatar billede supportsiden Professor
27. maj 2023 - 15:21 #8
De skulle have stået to-faktor godkendelse :-)
https://da-dk.facebook.com/help/148233965247823