Avatar billede hanstorp Juniormester
30. maj 2023 - 15:05 Der er 4 kommentarer

Chromecast

Hvordan får jeg Eurosport fra pc over på tv-skærmen.
Jeg før brugt Chromecast og det virkede. Det gør det ikke nu.
Hvilket program skal der bruges og skal der bruges en ny version. Skal der bruges pc eller tablet.
mvh Hans
Avatar billede puren Ekspert
30. maj 2023 - 15:15 #1
du skal bruge chrome browseren på din pc og fra din tablet skal du bare hente eurosport appen
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2023 - 15:15 #2
chromecast skal være opsat til det wifi, som du aktuelt er på, da din pc bare sender et link til internettet til chromecast, som så tager resten derfra.
Du kan bruge alle enheder (mobil, tablet, pc), der er på det lokale wifi til at caste. Fra pc er det dog kun via chrome-browseren.
Avatar billede kurt54 Ekspert
30. maj 2023 - 19:57 #3
Ældre Chromecast kører kun 2.4Ghz - ved ikke med nyere. Og medmindre din chromebrowser ikke er opdateret i lang tid kan du vælge om du vil caste fanen eller skærmen. Chromebrowseren kan også bruges på tablets - så du kan caste indhold hvor den funktion ikke er i appen.
Avatar billede supportsiden Professor
31. maj 2023 - 15:32 #4
HDMI kabel ?
Installer Eurosport app på Chromecast