Avatar billede Jan H Novice
10. juni 2023 - 13:43 Der er 6 kommentarer

Kan ikke logge på netbank

Hej.. min kones mobil vil ikke logge på netbanken hvis wifi er slået til.. mobiler er en Samsung s22 og vores router er en netgear ax1800..  vi andre oplever ingen problemer.
Håber der er et geni der kan hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2023 - 14:29 #1
Har der ikke lige været noget med at der er kommet opdateringer til APP?
Har din kone opdateret?
Avatar billede Jan H Novice
10. juni 2023 - 14:36 #2
Det ved jeg faktisk ikke.. men hun har lige skiftet mobil ,, så jeg mener alle apps bliver opdateret ved skifte.. men det skal da prøves 👍👍 tak
Avatar billede puren Ekspert
10. juni 2023 - 15:02 #3
hvis hun ellers kan komme på nettet så ring til banken da det jo så ikke et det netværks problem
Avatar billede Jan H Novice
10. juni 2023 - 15:12 #4
Hun kan uden problemer tilgå banken når hun slukker wifi
Avatar billede Richard Thune Forsker
10. juni 2023 - 16:27 #5
Kan hun tilgå mails/ websider osv. når hun er på wifi?
Avatar billede Jan H Novice
10. juni 2023 - 16:56 #6
Ja.. men ikke netbank 😱😱