Avatar billede Paulius Novice
13. juni 2023 - 15:12 Der er 1 kommentar

anbefaling til PC

Hej alle

Jeg er på udgik efter ny PC, men det er en jungle for mig at finde rundt i.
Så håber at nogen kan komme med en god anbefaling til en PC.

De primær spil jeg spiller er LOL og CS, dog spiller jeg også lidt Rocket League, PUBG og Diablo 4. Så den skal også kunne trække de spil på normal settings

jeg kigger i en prislasse fra 5 til 10k
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2023 - 18:48 #1
Se på den opløsning, som din skærm har.
Din pc skal så have et grafikkort (egnet til spil) det kan skærmens maksimale opløsning.
Så har du frasorteret en hel del - så se på pc'er med mindst 500Gb SSD, og minimum 16Gb ram og vælg så den hurtigste cpu, du kan få for restbeløbet...