Avatar billede knuldefar1942 Forsker
14. juni 2023 - 13:32 Der er 7 kommentarer

lav en teskt stor

hvor dan  laver men en tesk store fx i pant el lingene progam fk et nem id til store skreft el en bog til store bogestaver
Avatar billede madklub Guru
14. juni 2023 - 15:27 #1
På en computer plejer jeg at kunne holde CTRL-knappen nede og rulle på musens scroll hjul.

Dansk Blinde Samfund har råd og vejledning sil folk med dårligt syn
https://blind.dk/
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
14. juni 2023 - 19:29 #2
det må kune lade sig gøre i paint men hvordan
Avatar billede fase Professor
14. juni 2023 - 20:37 #3
Hvornår er det, du vil lave teksten større i paint? Er det nå du indsætter tekst, eller er det for at få et større  billede?
Avatar billede madklub Guru
14. juni 2023 - 20:47 #4
Hvilken tekst er det du vil lave større ?

Beskriv problemet mere.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
15. juni 2023 - 16:34 #5
et mynster fra en bog eller en lille teskt det kan lade så gåre med paint eller epson perficion v550 phote e
Avatar billede fase Professor
15. juni 2023 - 16:53 #6
Hvis du har lavet et mønster eller andet fra en bog ved at bruge klippeværktøjet og derefter sætte det ind i paint, kan du forstørre det.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
15. juni 2023 - 17:19 #7
jeg  skal ha noget der er små til stort fx en meget lille tekt til a4 testen er fx 5 gange minder isom skal udprintes