Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
26. juni 2023 - 11:18 Der er 6 kommentarer

Fejlkode: Out of Memory i Edge og Chrome

Efter at:
- have slettet browserdata
- talt med IT forhandler (Citat: Slet MCAfee, jeg kan ikke li' det!)
- nulstillet browser indstillingerne i begge browsere
- set 10 YT's igennem
- osv.....
Så må jeg videre til en af jer eksperter!

Når jeg anvender de to browsere, fryser siderne og der kommer et lille pop-up med at siden ikke svarer - Vent eller luk siden.

Ved tryk på vent, virker siden igen i 10 sek. 4 min. eller noget der i mellem...
Fejlmeddelelsen er gengivet her:

!
Der er et problem med denne side!
Prøv at komme tilbage senere.
Du kunne også:
Åbne en ny fane
Opdater side

Fejlkode: Out of Memory

[  Opdater  ]
___________________________
Acer Aspire V15 Nitro
Nvida m 2GB Ram
MacAfee LiveSafe
1.9.253
Microsoft Edge
Version 114.0.1823.58 (Officielt build) (64-bit)
Chrome er opdateret
Version 114.0.5735.134 (Officiel version) (64-bit)

Hvad skal jeg gøre for at afhjælpe problemet?
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. juni 2023 - 14:20 #1
Jeg har fundet dettelink på YouTube - måske kan det være en hjælp:

https://www.youtube.com/watch?v=16Gin3Kj24M
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
26. juni 2023 - 14:44 #2
#1
Tak for opmærksomhed og svar ErikHg.
I denne så "krænkelses parate verden" ville jeg ikke skrive at jeg måtte tvinge mig selv gennem 10 YT's...
1 YT er i mine børns sprog en "dårlig YouTube video"
BTW ved du hvordan man definere "file size" rigtigt under Virtuel memory, som Inderen beskriver i punkt 8, i videoen?

Tilgængelige MB er hos mig 64295 MB.
Jeg har så sat størrelserne til 40000 og 64000
Uden helt at vide om det er "godt".
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2023 - 16:06 #3
"BTW ved du hvordan man definere "file size" rigtigt under Virtuel memory"
Det er vel kun aktuelt, hvis du køre fx VirtualBox. Og der sætter du filstørrelsen til dynamisk, og minimum allokerer 4gb ram (du har 64-bit programmer)
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. juni 2023 - 17:11 #4
#2 Velbekomme - Ved du hvad. Jeg har et kørekort, et sundhedskort, et Visa/Dankort" men krænkelseskortet, det har jeg ikke og skal heller ikke have et sådant😉 Der er ellers nogen der trækker sidstnævnte kort i tide og især i utide.
Avatar billede milter Ekspert
26. juni 2023 - 18:26 #5
Har du mange udvidelser/ extensions kørende med begge? Prøv at slette/disable dem.

Har du prøvet at genstarte routeren?
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
26. juni 2023 - 21:07 #6
#3
Hej Claes
Det har du sikkert ret i ....
I den YT video, der blev linket til i #1 sætter "man" disse værdier, som en mulig løsning.