Avatar billede GuruGuy Novice
30. juni 2023 - 09:10 Der er 6 kommentarer

E-mail program til håndtering af kundeservice i webshop

Hej

En webshop jeg hjælper kunne godt bruge et bedre system til håndtering af kundeservice - altså de mails som kommer ind via hoved mailen.

I dag bruger de Zendesk, men jeg er ikke imponeret.

Det skal..
- Være enkelt / brugervenligt.
- Kunne håndtere af flere kan svare i samme indbakke.
- Være billigt.

Det kunne være rart..
- Om man kunne flytte mails eller tagge hinanden på mails.

Min ide er egentlig bare at flytte det over i outlook, og i stedet for at kunne tagge hinanden i mails, kunne de evt bare flytte mails over i en mappe tilhørende en person (som ulæst).

Nogle ideer?
Avatar billede Jens Skejby Novice
30. juni 2023 - 10:57 #1
Jeg ville bare flytte mails over i Outlook, men jeg er måske også biased! Eftersom det er hvad vi gør igennem eero.dk
Avatar billede GuruGuy Novice
30. juni 2023 - 12:00 #2
Jens, har i nogensinde prøvet andre måde at styre mails på?
Er i også flere som håndterer samme indbakke?
Avatar billede supportsiden Professor
01. juli 2023 - 18:03 #3
Exchange Online (M365) som en delt postkasse hvor de nødvendige brugere er delegeret til den - du skal have det on-line, ikke kun i Outlook
Hvis du har Office licenser,  i M365 i forvejen, er en delt postkasse gratis (du kan/må ikke sende direkte fra den men kan sende på vegne af den) - typisk vil man svare fra sin egen e-mail adresse
Avatar billede GuruGuy Novice
03. juli 2023 - 08:27 #4
@supportsiden - Vil de retursvar der kommer fra kunder så ende i fælles-mailen igen, eller vil de komme retur direkte til den som har svarer?
Avatar billede supportsiden Professor
03. juli 2023 - 13:30 #5
De vil komme til den som svarer når det er "på vegne af"
Man kan også tildele "send som" så vil de komme i den delte
Men "på vegne af" er nok det mest normale
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. juli 2023 - 08:37 #6
Brug energien på at få lavet et bedre setup i ZenDesk!
ZenDesk er umiddelbart bedste bud på noget, der kan det du efterspørger, til en fornuftig pris. Næste step op i forhold til et ITSM-værktøj bliver kostbart.
Håndtering i diverse OutLook-postkasser er noget snavs.