E-mail program til håndtering af kundeservice i webshop
Hej
En webshop jeg hjælper kunne godt bruge et bedre system til håndtering af kundeservice - altså de mails som kommer ind via hoved mailen.
I dag bruger de Zendesk, men jeg er ikke imponeret.
Det skal.. - Være enkelt / brugervenligt. - Kunne håndtere af flere kan svare i samme indbakke. - Være billigt.
Det kunne være rart.. - Om man kunne flytte mails eller tagge hinanden på mails.
Min ide er egentlig bare at flytte det over i outlook, og i stedet for at kunne tagge hinanden i mails, kunne de evt bare flytte mails over i en mappe tilhørende en person (som ulæst).
Exchange Online (M365) som en delt postkasse hvor de nødvendige brugere er delegeret til den - du skal have det on-line, ikke kun i Outlook Hvis du har Office licenser, i M365 i forvejen, er en delt postkasse gratis (du kan/må ikke sende direkte fra den men kan sende på vegne af den) - typisk vil man svare fra sin egen e-mail adresse
De vil komme til den som svarer når det er "på vegne af" Man kan også tildele "send som" så vil de komme i den delte Men "på vegne af" er nok det mest normale
Brug energien på at få lavet et bedre setup i ZenDesk! ZenDesk er umiddelbart bedste bud på noget, der kan det du efterspørger, til en fornuftig pris. Næste step op i forhold til et ITSM-værktøj bliver kostbart. Håndtering i diverse OutLook-postkasser er noget snavs.
Synes godt om
1 synes godt om dette
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.