05. juli 2023 - 23:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opsætning af dhcp server På Windows server 2022

Jeg jeg skal oprette en dhcp server på en Windows server 2022
De guid som er på YouTube viser det ikke helt

Kan huske men skal lave fast ip på server Lan landkort men de gør de ikke i videoerne håber der er en som kan hjælpe mig her inde
Avatar billede puren Ekspert
06. juli 2023 - 00:12 #1
hvad har du prøvet??
06. juli 2023 - 00:28 #2
jeg har installert en dhcp server og har lavet et domæne
og når jeg prøver at installere en dhcp server med add roul
og dhcp og prøver at configuration den til pxe boot når vil den ikke svare på pxe boot der er noget lavet om i den har haft en dhcp server på en windows 2012 men ikke 2022
12. juli 2023 - 01:00 #3
installert windows server 2019 dur dure det hele som det sakl