Avatar billede nemlig Professor
18. juli 2023 - 20:25 Der er 4 kommentarer

Adressekartotek forsvundet i Outlook 2013

Hejsa.
Håber på lidt hjælp.
Jeg har hjulpet en ældre dame med at rydde op i Outlook, herunder fjernet en gammel mailkonto, som ikke benyttes længere.
Efter af denne mailkonto er fjernet, så er hele adressekartoteket forsvundet.
Det er måske ikke adressekartoteket, men nærmere "autoudfyldelse" - altså det med at man begynder at indtaste en del af mailadressen eller navnet i feltet "Til" og Outlook kommer med forslag.
Der er stadig 2 aktive mailkonti, som hun har brugt i mange år.
Kan man på en eller anden måde få aktiveret "autoudfyldelse" igen og få Outlook til at huske mailadresserne på allerede modtagne og sendte mails i Outlook?
Avatar billede nemlig Professor
18. juli 2023 - 20:37 #1
Rettelse:
Der er faktisk tale om et adressekartotek, der var hægtet på den mailkonto, som jeg fjernede.
Jeg kan godt åbne pst-filen på den mailkonto jeg fjernede og få alle mails frem. Men adresserne kommer ikke med.

Nogen forslag til, hvordan jeg kan finde adresserne i dette adressekartotek?
Avatar billede nemlig Professor
14. august 2023 - 16:53 #2
Slet ingen der har forslag til løsning........
Avatar billede kurtba Ekspert
15. august 2023 - 22:27 #3
Normalt når man har åbnet en pst fil, vil man også kunne eksportere fra den. Under Filer vælger man at eksportere, og herunder vil man kunne vælge at eksportere adressekartoteket.
Herefter  kan man så importere den til rette sted igen.
Men det gør ikke, at autoudførelse af mailadresser umiddelbart virker. Man skal have skrevet hver mailadresse mindst en gang i Til feltet, før den igen kan autofuldføre.
Avatar billede nemlig Professor
16. august 2023 - 09:11 #4
Tak for input :).
Jeg prøver igen i aften.
Og jeg er helt med på det med autoudførelse.... ;).