Avatar billede magger Novice
24. juli 2023 - 16:12 Der er 5 kommentarer

URL-forslag i Safari

Hejsa,
Når jeg indtaster de første bogstaver i en url i Safari, kommer der nogle forslag op med hjemmesider, jeg tidligere har besøgt.

Hvordan kan jeg slette disse forslag?

Jeg har prøvet at rydde historikken ved at klikke på det lille bog-ikon og klikke Ryd og herefter “Den sidste time” (det er en side jeg har besøgt for 10 min siden).

Pf tak!
Avatar billede INK Ekspert
24. juli 2023 - 16:29 #1
Kunne det tænkes, at du har besøgt siden tidligere, så den står i ældre historik? I så fald må du slette for flere dage eller al historik.
Avatar billede magger Novice
25. juli 2023 - 07:39 #3
Tak for svar, begge to.

Det er Safari på iPhone - jeg har været tilbage i min historik, men den går kun en måned tilbage, og der kan siden ikke findes. Er der en måde at se den fulde historik på, mon?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juli 2023 - 08:18 #4
det er kun i indstillingen 'privat' at safari ikke husker opslag til fremtidige søgninger. Ellers (om det er fra dig eller andre brugere) forsøger safari at gætte på et link selvom du har slettet alt historik.
Avatar billede INK Ekspert
25. juli 2023 - 08:51 #5
Hvis du har andre Apple enheder på samme AppleID, så synkroniserer du måske på tværs via iCloud.