Avatar billede Cale Mester
25. juli 2023 - 18:02 Der er 9 kommentarer

arbejdstimer

1      mandag        timer    Fri      Syg      Barnsyg      +/-        Status
                                (C2)    (D2)      (E2)            (F2)      (G2)    (H2)

Hvilken formel skal jeg bruge til arbejdstimer?
Man arbejder 8 timer om dagen (C2) - der skal står på G2  (8) - Hvis man arbejder 6 timer skal står på +/- (G2) -2

Hvis man arbejde 6 timer og bliver syg så skal man skrive (E2) 2 timer det gælder også for fri og barnsyg - den skal ikke overstige 8 timer - hvis man overstiger 8 timer skal står på Status (H2) - Fejl

Hvis man overarbejde i 2 timer dvs at skriver man på (C2) 10 timer - så skal står på (G2) 2 at man arbejder i overtimer, arbejder man kun 6 timer skal står på (G2) -2
Man skal ikke skrive at man har 5 timer og fri i 2 timer og 1 time barnsyg - der skal står i Status (H2) fejl
Avatar billede Cale Mester
25. juli 2023 - 19:12 #2
Yes præcis, en lille ting. Når man overarbejde eks. 1 time - den er god nok.
Men hvis man skriver at man har 9 timer overtid og skriver at man har 1 time fri eller syg eller barnsyg skal står i Status fejl
Avatar billede bjarnehansen Mester
25. juli 2023 - 21:13 #4
Avatar billede Cale Mester
27. juli 2023 - 14:11 #5
Det sidste ting, hvis man har 7 timer arbejde og man blev syg 1time +/- skal være 0 eller hvis man har barnsyg 1time +/- skal være 0
Resten er perfekt
Avatar billede bjarnehansen Mester
27. juli 2023 - 18:01 #6
Avatar billede Cale Mester
27. juli 2023 - 18:58 #7
Perfekt, Tak
Avatar billede Cale Mester
05. september 2023 - 17:47 #8
Der er noget der skal rettes jeg har noteret på excel, men jeg har ikke noget dropbox
Avatar billede Cale Mester
08. september 2023 - 13:11 #9