Avatar billede Lotte Novice
30. juli 2023 - 10:23 Der er 3 kommentarer

Konfigurering af Nokia c32

Jeg måtte stoppe konfigureringen, da jeg ikke kunne finde ud af at overføre mine APPs fra min gamle nokia til den nye (har nu gjort det manuelt). Men nu kan jeg ikke komme videre i konfigureringen, fordi jeg hverken kan komme tilbage eller frem fra det sted, hvor jeg måtte opgive. Mobilen virker dog upåklageligt, men det irriterer mig, at jeg hele tiden bliver bedt om at færdiggøre konfigureringen:-) Er der nogen der har en smart løsning, uden jeg skal genskabe fabriksindstillingerne?
Og et lille tillægsspørgsmål: Hvordan bliver man fri for den høje lyd, når mobilen tændes?
Jeg ved godt, at nokia.com har support, men mine engelskkundskaber rækker vist ikke langt nok til at forklare problemerne:-)
Lotte Mac
Avatar billede INK Ekspert
30. juli 2023 - 16:49 #1
Alle smart-telefoner bruger en konto til opsætning Apple bruger AppleID med iCloud. Mange Androidtelefoner bruger en Google konto eller evt. en Samsung konto. En Nokia bruger Google Play som App butik, hvilket ofte betyder, at man anvender en Google Konto som basis for Apps, sikkerhedskopiering m.m.m.
Hvilken konto brugte du på den gamle telefon? og anvendte du samme konto, da du startede den nye telefon?
Kender du denne hjemmeside for manualen til din telefon
https://www.nokia.com/phones/da_dk/support/nokia-c32-user-guide/google-play
Avatar billede Lotte Novice
31. juli 2023 - 05:20 #2
Tak for respons! og svarene på dine spørgsmål er google konto og  ja og ja. Det eneste, jeg ønsker nu, er at komme væk fra den besked i konfigureringen om at finde min nye mobil på den gamle:-)
Avatar billede INK Ekspert
31. juli 2023 - 08:50 #3
Jeg kan nok ikke hjælpe, men vil lige nævn, det kunne være en godkendelse af Google login, som skal godkendes på den gamle telefon. Håber du finder en løsning.