Avatar billede barth Professor
31. juli 2023 - 09:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

W11 opdatering stopper.

Jeg har et kedeligt problem.
Jeg har en Acer Aspire V%-573G som jeg ikke bruger ret tit. Jeg har fået Windows 11 på den, selv om den egentlig ikke kan tage W11.....
Jeg har så opdateret, og der var flere opdateringer, hvor det gik godt. Men den sidste store opdatering stopper med sort skærm hvor der står Du er på 99%. Hold computeren tændt. https://ibb.co/6ZX9g4n
Mens den opdaterer kan jeg bevæge musen på skærmen, men når jeg når til de 99% kan jeg ikke. Og så sker der ikke mere.
Jeg afbryder så og tænder igen, og så starter den for fra og stopper ved 99%
Det har jeg ikke prøvet før. Er der en der kan hjælpe med et godt råd?
Avatar billede poko1 Ekspert
31. juli 2023 - 11:06 #1
Har du prøvet at afbryde opdateringen? Slukke PC: og genstarte?
Eller downloade Win 11 USB og starte op med at køre en Reparation derfra?
Avatar billede barth Professor
31. juli 2023 - 11:37 #2
Hej Poko1.
Problemet er faktisk løst nu. Jeg gik med F2 ind i bios og deaktiverede boot. Jeg ville se om jeg kunne bruge en USB, og så genstartede den og installerede færdig.
Så nu virker den.
'Men tak for et godt råd.