Avatar billede logbuilders Mester
06. august 2023 - 08:06 Der er 16 kommentarer

youtube video afbrydes af reklame med hækling

Dette sker ofte med youtube videoer om Trump
Forskellige ad-blokkere virker ikke.

Forslag ?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. august 2023 - 09:36 #1
Hvilken browser?
På Edge som jeg bruger har jeg Ublock Origin og den kommer der ikke reklamer i.
Avatar billede logbuilders Mester
06. august 2023 - 10:55 #2
tak - jeg prøver
Avatar billede logbuilders Mester
06. august 2023 - 11:02 #3
Det er præcist det samme på denne

https://www.youtube.com/watch?v=X4RNkyo8h_0

ca 33 min inde
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. august 2023 - 11:59 #4
Efter min opfattelse, så slutter programmet om Trump. Resten er jo bare en eller anden der strikker.
Hvis man klikker på billedet af personen der har uploadet videoen, kan man se at det er en dame der sidder med noget strikketøj, så det er noget hun har synsted skulle med. Men som sådan generer det jo ikke da programmet om Trump afsluttes ved omkring 33:30 og hele videoen varer 40 minutter. Det er med andre ord, bare at klikke med musen, hvis såfrem man altså ikke har interesse i strikning😉j
Avatar billede 220661 Ekspert
06. august 2023 - 12:21 #5
Det er ikke "reklamer" som jeg kender det. Så enig i #4
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. august 2023 - 12:59 #6
Jeg er i øvrigt heller ikke sikker på om nogen adblocker vil opfatte de sidste syv minutter som reklamer🤔
Men jeg indrømmer at reklamer er møgirriterende, og det er godt at der findes programmer (ad-blokere) der kan stande dette utøj. Bare det dog også var muligt på tv.
Jeg synes i øvrigt at det virkelig giver respekt, at der ikke accepteres reklamer (skjult i links) her på eksperten, og hvis man som bruger opdager det, er det bare at klikke på den lille trekant med et udråbtegn inden i, så kan man anmelde det pågældende "spørgsmål". Eksperten er ikke baseret på at der bringesdviv. reklamer, men på at brugerne kan hjælpe hinanden.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. august 2023 - 13:01 #7
#6 Nej det er hardcoded video som ikke kan fjernes ;-)
Avatar billede logbuilders Mester
06. august 2023 - 13:13 #8
Jeg har konstateret at det samme problem også optræder på min kones PC.
Der er altså nogen som downloader en youtube video og tilføjer noget helt andet - og så uploader det hele ?????? - har oplevet video med hækling flere gane.
Kan man ikke gøre noget ?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. august 2023 - 13:20 #9
Hvis hækling kun er i slutningen så er problemet vel ikke så stort?
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. august 2023 - 14:06 #10
#9 Jeg giver dig helt ret. Det ville være noget helt andet hvis der f.eks. efter hvert femte minut kom afbrydelser af det egentlig program.
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2023 - 15:51 #11
Desværre er den hækling som du ser på er privatperson's eget video redigering.

Hvis du vil følge MSNBC er det her du kan følge med:

https://www.youtube.com/c/msnbc/videos

🙃 Jeg hopper af her
Avatar billede falster Ekspert
06. august 2023 - 18:12 #12
Enig i bemærkningerne om den "hardcodede" hækler.

Et sidespor:

Reklamer i inde i Youtube-videoer kan vel ikke fjernes med adblockere? Men forsvinder (måske), hvis man opretter abonnement - såkaldt Premium - så vidt jeg kan se:

https://www.youtube.com/premium
Avatar billede f-arn Guru
06. august 2023 - 18:31 #13
@logbuilders
Dette sker ofte med youtube videoer om Trump

Det må skyldes den måde du ser videoer... Prøv at slette de cookies der kommer fra YouTube 😄

@falster
Reklamer i inde i Youtube-videoer kan vel ikke fjernes med adblockere?

Det kan de nu godt, for de hedder noget andet i opsætningen af siden 😃
Avatar billede f-arn Guru
06. august 2023 - 18:38 #14
||ads.youtube.com^$domain=~ads.youtube.com

Et filter fra uBlock der antyder at deres reklamer kommer fra et andet sted end deres almindelige videoer 😃
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. august 2023 - 00:02 #15
#12 Ja måske forsvinder det med et abonnement - dvs. at man skal betale for at blive fri for deres kommercielle bras. Det er næsten lige som med bankerne, der har man også i visse tilfælde skullet betale for at have penge stående. Pengegriskheden og råddenskab følges ad.
Avatar billede puren Ekspert
07. august 2023 - 00:32 #16
det er ikke noget reklame noget det som videoen er oploadet

og jeg er helt sikker da jeg betaler for youtube