Avatar billede fjorbak Seniormester
06. august 2023 - 20:26 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

foto til mail

Hej alle i kloge hoveder

Jeg har nogle billeder som jeg skal sende på mail, med de fylder formeget, hvordan får jeg dem til at fylde mindre, jeg mener jeg havde et gratis program tidligere for lææææææænge siden, er der en venlig sjæl som kan hjælpe

mvh
Jan Fjorbak
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. august 2023 - 20:41 #1
Skal de kunne trykkes?
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. august 2023 - 20:43 #2
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. august 2023 - 20:44 #3
Ellers kan du overføre store filer her: https://da.imgbb.com/
Avatar billede fjorbak Seniormester
06. august 2023 - 21:13 #4
Hejsa ja de skal bare tykkes i størelsen i MB, er det de eneste der skal ske og jeg er ikke meget for at sende billeder ud fra mig og det program du henviste til er lige stort nok, er der ikke andre ;-)
mvh

Jan
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
06. august 2023 - 21:54 #5
MS Paint kan reducere størrelsen.
Avatar billede fjorbak Seniormester
06. august 2023 - 22:43 #6
Til alle som har været hjælp tak for det

mvh
jan Fjorbak
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. august 2023 - 22:52 #7
Aner ikke, hvad du taler om
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. august 2023 - 23:23 #8
Den letteste måde er at markere dem i stifinder - gerne flere af gangen - højreklik på et af dem - vælg send til - postmodtager - så vil Windows spørge om det skal være original størrelse - der er så nogle forslag om alternative størrelser - og ja billederne bliver mindre  - og ja det koster i kvalitet.