Avatar billede Paulius Novice
08. august 2023 - 10:33 Der er 2 kommentarer

Nyt PC til gaming

Hej alle

Jeg er på udgik efter ny gaming PC, men det er en jungle for mig at finde rundt i.
Så håber at nogen kan komme med en god anbefaling til en PC.
jeg kigger i prisklasse til omkring 7-8 t.kr. Men synes der er rigtig meget forskelligt i denne prisklasse, så håber at nogen har set et tilbud man ikke kan sige nej til eller blot har en god anbefaling, så jeg ikke bliver ked af mit køb

De primær spil jeg spiller er LOL og CS, dog spiller jeg også lidt Rocket League, PUBG og Diablo 4. Så den skal også kunne trække de spil på normal settings
Avatar billede claes57 Ekspert
08. august 2023 - 19:43 #1
Kan vi gå ud fra, at du har tastatur, lyd, mus og skærm i forvejen, og i givet fald, data på skærm (opløsning/hastighed).