Problemer med afsendelse af mail fra Thunderbird og eClient
Når jeg vil sende en mail inde fra Thunderbird, så kommer der hver gang en besked om at jeg skal undersøge mi brugernavn og adgangskode til SMTP serveren.
Jeg har også mailprogrammet eClient og der har jeg det samme problem.
Jeg har prøvet at sende mail fra min G-mail konto og det fungerer fint. ABC
Hej ink og tak for din besvarelse. Det er IKKE min gmailkonto der volder problemer og ej heller min stofakonto som er min primære mailkonto.
Det er udelukkende Mozilla Thunderbird og eMclient der volder mig problemer ved afsendelse af mail, modtagelse af mail er ok ved thunderbird. Ved eClient kan jeg ikke rigtigt sige hvordan det forholder sig, andet end at det er ved afsendelse af mail jeg har problemer.
MIn stofakonto og min gmailkonto fungerer upåklageligt.
Mozilla Thunderbird og eMclient, har tidligere fungeret upåklageligt, men der er sket eet eller andet, jeg ikke aner hvad er.
Som det er nu kommer der løbende en lille rude foroven i skærmen med besked om at jeg skal checke mit brugernavn og adgangskode til min konto hos Stofa og ligegyldigt hvad jeg forsøger, så ser det ikke ud til at jeg kan få det til at virke som det skal.
Jeg har rodet en del med IMAP systemet, men har fundet ud af at Stofa kun arbejder med SMTP, så det har jeg forsøgt at få klaret, men har fortsat vanskeligheder ved afsendelse af mail.
Jeg har samme problem hos en kunde - webmail virker fint og opsætningen er korrekt (brug af andre mail klienter giver samme fejl ). Pt er kunden på ferie men der er 2 ting jeg skal prøve når de er retur . 1. oprette internet forbindelse gennem min telefon ( har læst et sted at det kunne være løsningen) 2. sætte mailen op på en anden pc . Begge dele for at se om det er en IP/mac adresse blokering !
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.