Avatar billede Anders45 Novice
28. august 2023 - 10:53 Der er 2 kommentarer

Libre office

Jeg bruger Libre Office på min stationære pc
Tidligere kunne jeg printe libre Office regneark
...men det kan jeg ikke længere,- når jeg prøver at printe vises en blank side.- intet regneark
Er der noget jeg skal hacke af, indstille eller markere??
Hej fra Anders
Avatar billede Uvanga Ekspert
28. august 2023 - 11:05 #1
Jeg har fornylig haft et andet problem med LibreOffice. En afinstallering, og efterfølgende geninstallering løste mit problem. Så måske en mulighed I dit tilfælde.
Avatar billede falster Ekspert
28. august 2023 - 16:19 #2
To - undskyld lidt banale - forslag:

1. Tjek, at "Vis udskrift" er markeret (nederst til venstre), når du har trykket på "Udskriv".

2. Prøv at vælge "Layout" - "Udskriftsområde" og marker, hvad der skal udskrives.