Avatar billede desist Seniormester
06. september 2023 - 09:07 Der er 1 kommentar

PS5

Hej

Jeg ved ikke om spørgsmål vedr. PS 5 er velkomne her. Nu prøver jeg alligevel.

Grundlæggende: Der er vel kun en Playstation Store tilknyttet hver PS 5?
                            Eller er det på hver brugerprofil?

Udfordringen er, at jeg købte noget ingame i Fortnite for min søn (loggede in på spillet og indløste gavekortet). Han havde et gavekort. Som det lykkedes at taste ind, og det virkede fint.
Da jeg skulle betale virkede koden ikke til PS 5 Store. Og jeg er 99% sikker på at det var den rigtige.
Jeg prøvede så alligevel at nulstille den, og lave et nyt PW. Det virkede heller ikke.
Gør jeg noget grundlæggende forkert?
Avatar billede desist Seniormester
06. september 2023 - 09:13 #1
Ekstra info. Kodeordet jeg bruger antager jeg er det samme som til PS App. Hvor jeg kan se alle køb osv.
Er det 2 forskellige ting?