Avatar billede Busser Novice
13. september 2023 - 09:07 Der er 1 kommentar

web-accessibility

Hej igen :)

Jeg har arbejdet meget for at øge min web-accessibility, da det er vigtigt min hjemmmeside er inkluderende.

Jeg nåede op på en score på 100 på googles https://pagespeed.web.dev/ - Men ikke længere.

Jeg får en besked om  identiske links under "desktop", som jeg ikke forstår og ikke har været i stand til at google mig frem til. Men der er ikke tale om identiske links - så hvordan kan jeg løse det for folk der bruger hjælpemidler?

Jeg får også besked om at mine links ikke længere er "distinguishable". Det problem har været løst tidligere, men er kommet retur uden jeg har ændret farver.

Håber det giver mening ellers kan I prøve at indsætte www.bambusrejser.dkhttps://pagespeed.web.dev/ og se under desktop.

Håber I kan hjælpe endnu en gang :)

Mvh
Avatar billede Busser Novice
14. september 2023 - 08:08 #1
Ingen svar. Prøver lige med en kommentar og hive den til toppen af seneste aktivitet igen.

Håber nogen ved lidt om accessibility.

Mvh