Avatar billede lurup Ekspert
21. september 2023 - 13:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lave 2 billeder til 1

Hej

Jeg har 2 halve billeder jeg skal have lavet til et billede.?
How to do ?

Jeg har den både som jpg og pdf

TAK
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. september 2023 - 14:22 #1
Jeg er selv blank på området, men har søgt lidt efter noget som du  - måske - kan bruge..

https://www.fotor.com/features/combine-images/
Avatar billede Erik K Ekspert
21. september 2023 - 15:19 #2
Det kan du med det gratis program Gimp, som du kan hente via dette link

https://www.gimp.org/downloads

Hvordan det gøres, kræver en længere forklaring, men du kan finde masser af anvisninger på Youtube til programmet.

Det minder en hel del om Photoshop som er forholdsvist dyrt.
Avatar billede madklub Guru
21. september 2023 - 15:34 #3
Opret et nyt billede i Paint.
Det skal være så stort som de to billeder tilsammen.
Fx. 1200x800, hvis dine billeder er 600x800.
Copy/Paste et billede af gangen ind på den rigtige plads i det store billede.
Det kræver nok lidt præcision...
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
21. september 2023 - 16:01 #4
Er det samme motiv, som er delt i to, eller er det to forskellige billeder?
Avatar billede lurup Ekspert
21. september 2023 - 19:27 #5
Tak for hjælpen