Avatar billede viborg2000 Mester
22. september 2023 - 14:04 Der er 7 kommentarer

Kartotek

Jeg har en mappe på min computer der hedder Video.
I denne mappe ligger mine videofilm alle i MPG4 format

Jeg vil gerne lave en liste i Excell hvor at B3 går ind og læser den første film tittel og fortsætter med B4, B5 osv.

Lidt fremtid kan være at der bliver lagt andre film formater ind,, disse ville så være ønskeligt at blive tilføjet i C3 osv

er der nogen der kan hjælpe med det
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
22. september 2023 - 17:37 #1
Hvad mener du præcist når du skriver:

B3 går ind og læser den første film tittel og fortsætter med B4, B5?
Avatar billede viborg2000 Mester
22. september 2023 - 20:48 #2
Jeg mener at i feltet på kolonne B, linie 3  vil jeg gerne have den første tittel fra min folder, anden tittel vil jeg gerne have på kolonne B linie 4 osv
Avatar billede nopsen Ekspert
22. september 2023 - 21:02 #3
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
26. september 2023 - 07:07 #5
@viborg2000
Nå, mit svar var åbenbart ikke en kommentar værd.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. september 2023 - 07:45 #6
#5
derfor jeg linkede til hans tidligere historik, melder ikke tilbage generelt og ignorerer opfordring dertil, så spild af tid.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
26. september 2023 - 07:58 #7
@nopsen
Tak!