Avatar billede IrisLF Juniormester
27. september 2023 - 07:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrive excelark med rulleliste

Hej eksperter

Er der mon nogen der lynhurtigt kan hjælpe mig til hvordan man udskriver en rulleliste i Excel?

på forhånd tak :-)

//Iris
Avatar billede MaxZpaD Professor
27. september 2023 - 08:33 #1
Kan du uddybe, hvad du mener med rulleliste?

Er det f.eks. indholdet af en drop-down-liste, som er opsat med Datavalidering i en celle?
Avatar billede IrisLF Juniormester
27. september 2023 - 09:18 #2
Jep - det er det lige præcis. :)
Avatar billede thomas_bk Ekspert
27. september 2023 - 10:24 #3
Tænker ikke det umiddelbart er muligt.
Men hvis listen er synliggjort, så måske via et skærmprint som omvej.
Avatar billede MaxZpaD Professor
27. september 2023 - 10:29 #4
Ok, så skal du først finde kilden til de valgmuligheder, som fremgår af drop-down-listen.

Placér dig i cellen med drop-down og vælg menupunktet for Datavalidering.

I feltet Kilde vises det område, hvor listen med valgmulighederne findes. Bemærk at listen kan være placeret i et skjult ark.

Udskriv området for at "udskrive rullelisten".