Avatar billede hejberg Juniormester
05. oktober 2023 - 13:31 Der er 1 løsning

Beregning table

jeg har en beregning data ark hvor jeg har nogle info jeg ønsker at se på ark1,

Det er Sådan at du indtaster omsætningstallene i ark1” b3” som flytter det over i dataarket hvorefter den laver en udregning i en tabel, nu er det Sådan at jeg ønsker at få denne tabel flyttet tilbage til ark1, men i sorterede tilstand, så den der ligger øverst skal være den billigste og den dyreste i bunden selvfølgelig,
så Det er hele drejer sig simpelthen om at jeg indtaster en information på ark1, men skal have flyttet informationerne tilbage til ark1 igen efter en lille beregning på dataark.

skal jeg xopslag...
eller der der en der kan hjælpe mig

Tak
Avatar billede bak Seniormester
05. oktober 2023 - 19:45 #1
Skriv i en tom celle på ark1
=Sorter(tabelnavn ; nummer på kolonner med pris; -1)