Avatar billede morte_killer Praktikant
06. oktober 2023 - 10:04 Der er 3 kommentarer

Lag ved bevægelse af mus ved afspilning af video på youtube og film på pc'en

Hejsa alle,
Jeg håber i kan hjælpe mig. Efter jeg har installeret AC Valhalla er min cursor begyndt at lagge når jeg afspiller video på youtube og lokalt. Jeg har prøvet det meste. Både fjerne driver til mit grafikkort og geninstalleret den, geninstalleret windows. Der ligger ingen saves da jeg ikke har kørt spillet endnu. Alle mine spil køre fint. Videoen lagger også en smule. Det er underligt, hvis jeg sfspiller på youtube, og scroller ned så videoen ikke kan ses, så er der ingen problemer.

Det er virkelig til at blive sindssyg af. Håber en kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

/Morten
Avatar billede madklub Guru
06. oktober 2023 - 10:14 #1
Har du prøvet at afinstallere AC Valhalla ?
Avatar billede morte_killer Praktikant
06. oktober 2023 - 10:31 #2
Jep, ingen ændring.. :( Sys sgu det er mærkeligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. oktober 2023 - 07:34 #3
Da du havde geninstalleret Windows, testede du så dit stream FØR du begyndte at installere spil og Valhalla igen?