Avatar billede ps76 Forsker
11. oktober 2023 - 20:41 Der er 1 løsning

Mesh

Jeg bliver nødt til at gøre noget ved vores wifi herhjemme. I øjeblikket har vi internet ind via fiber modem fra Fibia, og internet 300/300 fra Waoo. Fra modem gør kabel til en "Smart wifi" Air 4960 - og den sender signalet videre til to lignende andre steder i huset. Men der er konstant problemer, så vil investere i noget "mesh", og har kigget på Asus ZenWifi AX Mini XD4 (3-pack), som får gode anmeldelser i en test i Tænk. Jeg forstår bare ikke...skal der også en almindelig router ind imellem? Eller skal den første satellit bare tilsluttes modem med kabel, som dem vi har nu?
Avatar billede kurtba Ekspert
11. oktober 2023 - 22:23 #1
Der findes en manual, hvor det står i, og på youtube kan du finde en masse vejledninger i setup.
https://www.youtube.com/results?search_query=Asus+ZenWifi+AX+Mini+XD4