Avatar billede per2edb Ekspert
17. oktober 2023 - 21:11 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Søger EasyNav (Menu tool) fra Crosoft System

Jeg søger
EasyNav (Menu tool) fra Crosoft System i en 64 bit version

Jeg har bla. set den brugt i Northwind demo men kun i 32 bit
Avatar billede Gustav Ekspert
18. oktober 2023 - 08:14 #1
Der findes noget usædvanligt akkurat 0 (nul!) hits på både EasyNav og Crosoft System.
Du må nok ryste op med nogle flere oplysninger.
Avatar billede per2edb Ekspert
18. oktober 2023 - 09:01 #2
Firmaet ophørte for år tilbage
I år 2010 var det meget populært
Har du en linkmulighed kan jeg sende billeder af menuerne

http://crosoft-systems.software.informer.com/

EasyNavigate 5.0
Copyright © 2007-2011 Crosoft Systems. All rights reserved.
About EasyNavigate for Microsoft Access 2007 and newer versions
EasyNavigate is an Access add-in that makes Access databases better, more professional looking, easier to use, and above all, it decreases development time. You don't have to create switchboards any more. EasyNavigate provides you a complete and feature rich user interface for Microsoft Access database solutions. Your Access database applications will look like they are created with some .NET development tool.

Web site: www.crosoft-systems.com
Email: info@crosoft-systems.com
Avatar billede Gustav Ekspert
18. oktober 2023 - 10:00 #3
OK, det hjalp lidt. Nu kan man da få nogle hits - tilbage fra 2011.
Jeg tror oprigtigt, du skulle kigge dig omkring efter et nyere navigationssystem.
Avatar billede per2edb Ekspert
19. oktober 2023 - 10:11 #4
Det har jeg allerede men de når overhovedet ikke til den funktionalitet crosoft har

Jeg gætter på MC har overtaget programmet og slettet alle link til Crosoft

Er der et firma der ligger inde med 64 bit versionen vil jeg være taknemmelig for at få en kopi
Avatar billede Gustav Ekspert
19. oktober 2023 - 10:29 #5
En aldeles anderledes vej at gå er aktivt at bruge båndet.
Det er dog næsten ikke til at have med at gøre uden et tredjepartsprodukt som fx Günters RibbonCreator: https://ribboncreator2021.de/en/.