Avatar billede pesk Praktikant
18. oktober 2023 - 12:28 Der er 3 kommentarer

Edge genvej på skrivebord

enkelte af mine kolleger oplever at der dannes Edge genveje på deres skrivebord - det bliver bare ved og ved - hvordan stopper man det ?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2023 - 14:06 #1
Edge gør det bla ved alle opdateringer, men ellers kun hvis bruger vil det.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2023 - 14:14 #2
Kan ikke huske om der er et tjektegn man kan fjerne i indstilling for Edge til opdatering. Vil ikke anbefale man fjerner opdatering hvis man ikke bruger Edge.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2023 - 16:14 #3
Så lige i indstillinger til Edge. Der er ikke et tjek tegn der kan fjernes. For at stoppe opdateringen til Edge skal man ind og deaktivere den i opgavestyringen. Jeg tænker dog måske at gør men dette så vil den kigge efter opdatering hvis man går ind i indstillinger og vælger punktet "Om Edge"
Men det er kun et gæt.