Avatar billede EveryMA Mester
19. oktober 2023 - 07:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vis data fra en anden fil i en div

Hej
Jeg har søgt nettet tyndt, men jeg finder ikke præcis det, som jeg har behov for, og jeg er ikke den store haj til JavaScript / Ajax.

Jeg mangler et kodestykke, som egentlig 'bare' henter data fra en anden fil og spytter det ud i et div således jeg kan placere min <div class="indhold"></div> hvor som helst og så spytter den det ud med Ajax.

Noget i stil med

$.get("URL-FILEN.ASP,
function (data, status) {
$(".indhold").append(data);
}

Altså ikke en button click funktion. Det skal loade ved start op men hvor hele siden loades selv, mens indholdet hentes at Ajax i diven 'indhold'. Alt fra filen spyttes ud.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. oktober 2023 - 16:10 #1
Avatar billede EveryMA Mester
20. oktober 2023 - 07:02 #2
Fik det løst, da jeg efter 700 søgninger endelig fandt noget brugbart (læs: hvor jeg ikke skulle rette ajax-koden) så det kører nu.

Takker :)