Avatar billede grzona Ekspert
19. oktober 2023 - 17:14 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

kamera på drone

jeg har en ffrZFRdrone - model F185 pro. den flyver meget sjovt. men hvordan får jeg kameraet til at virke? har youtubet som gale og kan ike finde ud af det ;.(

venligst
peter. skal der en app til?
Avatar billede puren Ekspert
19. oktober 2023 - 19:05 #1
1 i manualen bør der være en QR kode til din app store så den henter den rigtige
2. når du tænder den,  laver den et wifi du skal finde og forbinde til
Avatar billede grzona Ekspert
19. oktober 2023 - 19:24 #2
okey det lyder ret logisk ;-)
Avatar billede grzona Ekspert
19. oktober 2023 - 19:36 #3
måske lidt åndsvagt spørgsmål. men hvilken QR app skal jeg bruge på play. Den jeg brugte virkered lidt underlig og lidt som scam :-O
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. oktober 2023 - 20:00 #4
#3 - der er mange apps til det men ofte kan du bare bruge kamera appen i telefonen.
Avatar billede puren Ekspert
19. oktober 2023 - 21:08 #5
4# nej appen er også kontrol af hele dronen.
3# ja nogle af dem er sådan lidt ikke gennemførte men du får hvad du betaler for
Avatar billede grzona Ekspert
22. oktober 2023 - 02:13 #6
Det bare den qr kode i manulen der stiller min telefon ind på noget underlige
Avatar billede kurt54 Ekspert
22. oktober 2023 - 09:41 #7
#5 i min kamera app SONY kommer der en popup når der fotografees en qr kode - tryk på den og jeg ledes videre f.eks til den rigtige app i play store. Iphone har det på samme måde.