Avatar billede sinemie Novice
19. oktober 2023 - 21:55 Der er 2 kommentarer

Udgåede mobilspil

Hej med jer
Mon nogen kan svare mig på, hvorfor super fine spil som Virtual City 1+2 samt Build-a-Lot 1-4 ikke længere kan downloades i DK til Iphone?

Er der nogen måde man kan få mulighed for at spille dem igen?

Vh Sine
Avatar billede claes57 Ekspert
20. oktober 2023 - 09:25 #1
Der har åbenbart ikke været interesse for udvikler i at opdatere spil til nyere iOS krav, og så er det ud af butikken.
Det er muligt, at de stadig findes til Android, og så er det bare at få fat på en genbrugs-mobil for at kunne spille igen.
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. oktober 2023 - 02:42 #2
Mine nyere SONY android vil den ikke men den gamle Sony C6606 og Motorola power G8 er old nok.

https://play.google.com/store/search?q=Virtual%20City&c=apps&pli=1