Avatar billede JonaTyron Praktikant
25. oktober 2023 - 15:47 Der er 3 kommentarer

Summa sumarum

Goddag eksperter.

Jeg har installeret summasumarum.på en ny computer eftersom at min gamle var kaput.
Er der nogen måde at få mine data tilbage fra summa sumarum til den nye computer hvis den gamle slet ikke kan bruges?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. oktober 2023 - 16:16 #1
Du kan tage den gamle harddisk ud og koble den til den nye pc - så bør resten være en simpel opgave for stifinder at kopiere de gamle data over (summasumarum må ikke køre undervejs).
Du kan bruge fx https://www.avxperten.dk/harddisk-dock/harddisk-dock-gen1-hub-hdd-ssd-sort.asp til at koble den gamle disk på den nye pc.
Avatar billede JonaTyron Praktikant
25. oktober 2023 - 19:14 #2
Hey cleas problemet er at den gamle harddisk er død. Man kan ikke få data ud af den.
Er der ikke en anden løsning?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2023 - 11:53 #3
Din sikkerhedskopi? ellers har jeg ikke andet.