Avatar billede MickeyN Praktikant
26. oktober 2023 - 14:58 Der er 2 kommentarer

DBU Infoskærm

Jeg søger efter noget hvor jeg kan starte min infoskærm fra DBU..
Lige nu kører det på en chromecast men vil gerne have noget hvor den selv slukker eller går i sort skærm om natten og starter op igen på min infoskærm..

Jeg er åbent for alt. (men så billigt som muligt)

Her er et link til min infoskærm, hvor jeg henter den fra:

https://590-if-midtdjurs.euwest01.umbraco.io/café/café-1/
Avatar billede puren Ekspert
26. oktober 2023 - 17:22 #1
En lille Micro computer a la en raspberry pi zero er en mulighed

Ingen grund til at køre noget større det er spild af strøm og penge
Avatar billede MickeyN Praktikant
26. oktober 2023 - 20:06 #2
puren

Nu spørger jeg sikket meget dumt, men hvordan fungere en raspberry pi zero.?
jeg kender nemlig ikke lige til raspberry og er nybegynder med sådan noget..

har du et link til en raspbarry hvor jeg har alt hvad der skal bruges for at komme igang.