Avatar billede mort1 Ekspert
29. oktober 2023 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Scanner program

I sin tid havde jeg et meget simpelt scanner program på min pc, man klikkede på scan, og det gjorde den så - Tror det var et standardprogram i Win. 10, måske også før - Jeg ved ikke om det er forsvundet med Win. 11, eller om jeg har slettet det, væk er det i hvert fald - Nogle ideer til at få programmet SCAN tilbage så det virker med Win. 11
Avatar billede hjolsen Ekspert
29. oktober 2023 - 17:50 #1
Måske  Windows Scan - kan hentes i store  !
Avatar billede mort1 Ekspert
29. oktober 2023 - 18:26 #2
Hjolsen - Det var lige præcis den - Tak for hjælpen :-)
Avatar billede fase Professor
30. oktober 2023 - 09:16 #3
HP scan and capture er et godt program, hvor du kan vælge mellem at scanne billeder  i forskellige opløsninger eller dokumenter. Der kan vælges mellem flere scannere, hvis man har behov for det.
Avatar billede mort1 Ekspert
30. oktober 2023 - 11:28 #4
Faktisk  har jeg til min Canon  printer/scanner  et ganske glimrende program med masser af valgmuligheder, men ind imellem har jeg blot behov for en hurtig scanning, uden at skulle tage stilling til alt muligt  andet.