Avatar billede per2edb Ekspert
01. november 2023 - 17:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Form Hide / Visible sat inde i Form Open eller Load

Inde i en form ønsker jeg i kodeforløbet pasager hvor formen enten skal være  usynlig eller inaktiv.

Det kan selvfølgelig sætter ved form kald men jeg ønsker det sat inde i Load ellel Open form

Det kan også laves ved hver objekt men jeg ønsker det for HELE formen sat inde i formen

Kan i hjælpe
Avatar billede Gustav Ekspert
01. november 2023 - 19:28 #1
Hvis det er en underformular, du vil skjule, så sæt Visible for underformularkontrollen (på hovedformularen) til False.
Avatar billede per2edb Ekspert
02. november 2023 - 09:51 #2
Det er hele misseren
Det skal ske fra den formular hvor  Not Visible ønskes

Jeg tror nu det er umuligt - men det var forsøget værd at spørge andre inden jeg konkluderede
Avatar billede Gustav Ekspert
02. november 2023 - 10:17 #3
Så er det jo endnu nemmere:
Me.Visible = False
Men du skal så have en metode et andet sted til at gøre den synlig igen eller lukke den.
Du kan også bruger timeren:
Private Sub Form_Timer()

    Me.Visible = True

End Sub