Avatar billede MiniBramsen Novice
03. november 2023 - 10:37 Der er 4 kommentarer

Kommet til at ændre båndet i Office pakken

Jeg er ved en fejl kommet til at ændre på udseendet af "båndet" i Outlook, Excel og Word (altså Office pakken). Jeg kan stadig de samme ting, men det ser meget mærkeligt ud.
Ifølge dette link:
https://support.microsoft.com/da-dk/office/tilpasse-b%C3%A5ndet-i-office-00f24ca7-6021-48d3-9514-a31a460ecb31?ns=outlook&version=90&syslcid=1030&uilcid=1030&appver=zol900&helpid=76843&ui=da-dk&rs=da-dk&ad=dk
skulle det ikke være muligt at ændre på størrelsen på båndet, så jeg undrer mig over at det kunne lade sig gøre at få det til at se sådan ud. Jeg har tænkt over om der kunne være noget ift. synshandicappede eller lignende, som kan forklare de store mellemrum mellem ikonerne. Er der nogen der har prøvet noget lignende og kan hjælpe? Jeg prøver at vedhæfte billede af problemet.

Mvh
Henrik
Avatar billede MiniBramsen Novice
03. november 2023 - 10:38 #1
Kan det passe at man ikke kan vedhæfte billeder?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2023 - 10:40 #2
du skal bruge fx https://da.imgbb.com/ og så får du et link, som du ligger herind
Avatar billede MiniBramsen Novice
03. november 2023 - 10:46 #3
Tak claes57.

Det er dog lige lykkedes mig at løse problemet via dette link.
https://www.officetooltips.com/outlook/tips/how_to_reduce_ribbon_size_in_outlook.html
Bare lige hvis der var andre der render ind i samme problem
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2023 - 11:13 #4
accepter dit eget indlæg - du løste opgaven selv.