Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
18. november 2023 - 11:04 Der er 3 kommentarer

usb

Mine usb stik virker pludselig ikke mere, pc med Windows 10 Home.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2023 - 13:37 #1
Højre klik start og gå i enhedshåndtering.  Har du anmærkninger om hardware her der ikke virker korrekt?
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
18. november 2023 - 15:12 #2
Under usb controller skriver den at der ikke er installeret drivere til denne enhed, og jeg kan ikke opdatere dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2023 - 15:47 #3
Prøv at fjerne USB enhederne i enhedshåndtering og genstart pc
Windows vil under opstart genfinde USB og forsøge at installere USB igen.
Hvis ikke det lykkes kig i Windows Update om der ligger driver update der eller på producents hjemmeside.